- Celem organizowanych wydarzeń jest:
- poznanie pracodawców i możliwości rozwoju zawodowego w różnych organizacjach (w tym rekrutacja)
- wzrost wiedzy o rynku pracy i rozwój umiejętności poszukiwania pracy
- rozwój kompetencji uniwersalnych, które zwiększają szansę na otrzymanie optymalnej pracy
- Wydarzenia mogą mieć formę prezentacji, szkoleń, warsztatów lub inną uzgodnioną z pracownikiem Biura Karier.
- Wydarzenie nie może mieć na celu promocji produktów lub usług Firmy.
- Program spotkania i materiały promocyjne zostaną przekazane przedstawicielowi Biura Karier nie później niż 14 dni przed planowanym wydarzeniem.
- Biuro Karier rezerwuje salę i zajmuje się promocją wydarzenia poprzez serwis www.kariera.wum.edu.pl, rozesłanie informacji w Newsletterze, zamieszczenie wydarzenia na facebook.com oraz bezpośredni kontakt ze studentami.
- Biuro Karier zajmuje się kwestiami organizacyjnymi, takimi jak zbieranie zgłoszeń uczestników oraz zapisy osób chętnych do udziału w spotkaniu.