Więcej informacji
- Numer referencyjny 8/11/2025
- Lokalizacja W Polsce
- Forma wykonywanej pracy praca stacjonarna
- Wymiar czasu pracy pełny etat
- Wymagany poziom doświadczenia 1 rok – 2 lata
- Wymagany poziom doświadczenia absolwent studiów magisterskich
-
Poszukiwane kompetencje
Nasze wymagania
• Minimum 2-letnie doświadczenie (w charakterze koordynatora, kierownika, managera),
koniecznie w branży medycznej prywatnej,
• Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: zarządzanie w ochronie zdrowia, zarządzanie i pokrewne)
• Rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne,
• Znajomość pakietu MS Office (szczególnie Excel i PowerPoint),
• Umiejętność pracy na podstawie danych i raportów,
• Silna orientacja na cele i wyniki,
• Umiejętność pracy pod presją czasu i elastyczność,
• Wysoka kultura pracy zespołowej.
• Zarządzanie zorientowane na wyniki, rozwój usług i wysoki poziom obsługi pacjenta
• Umiejętność budowania relacji i motywowania zespołu (również zespołu medycznego)
• Bardzo dobra organizacja pracy własnej i podległego zespołu
• Umiejętność współpracy i negocjacji
• Umiejętności analityczne (w tym przygotowywanie i analiza raportów, zestawień)
• Nastawienie na rozwój i naukę
• Samodzielność i inicjatywa w działaniu
• Orientacja na potrzeby zespołu i rynku
• Umiejętność budowania relacji biznesowych -
Zakres obowiązków
Zakres obowiązków
• Zarządzanie codziennym funkcjonowaniem Centrum Medycznego
• Organizacja pracy oraz nadzór nad zespołem medycznym i administracyjnym, w tym:
rekrutacja lekarzy, rozwijanie specjalizacji , rozwój i motywowanie pracowników,
koordynowanie recepcji
• Odpowiedzialność za realizację budżetu (koszty medyczne i niemedyczne),
• Planowanie i kontrola struktury oraz wyposażenia placówki,
• Monitorowanie jakości usług medycznych i serwisowych świadczonych pacjentom,
• Wdrażanie i egzekwowanie procedur oraz standardów zgodnie z aktualnymi przepisami
prawa,
• Rozpatrywanie reklamacji pacjentów,
• Przygotowywanie raportów i analiz dotyczących działalności Centrum,
• Współtworzenie lokalnej strategii rozwoju usług zdrowotnych w regionie.
• Organizacja pracy placówki i podległego zespołu
• Zarządzanie codziennym funkcjonowaniem placówki medycznej
• Koordynacja harmonogramów lekarzy, pielęgniarek, diagnostów
• Realizacja celów budżetowych i jakościowych oraz ich monitorowanie
• Usprawnienie organizacji pracy placówki w zakresie obsługi pacjentów
• Wdrażanie i utrzymywanie standardów, procesów i procedur
• Koordynowanie wprowadzania nowych usług
• Współpraca z kadrą menedżerską oraz innymi działami w firmie
• Nadzór nad dokumentacją
• Współpraca z instytucjami publicznymi (sanepid, NFZ)
• Nawiązywanie współpracy z innymi placówkami medycznymi, oświatowymi, specjalistami
• Organizacja akcji promujących zdrowie (konferencje, szkolenia)
• Współpraca z agencją marketingową
• Koordynacja pracy recepcji -
Oferowane warunki zatrudnienia
Oferujemy
• Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
• Narzędzia pracy: laptop, telefon służbowy,
• Wsparcie zespołu i managerów we wdrożeniu,
• Samodzielność i realny wpływ na rozwój Centrum,
• Udział w projektach pilotażowych i rozwojowych,
• Nowoczesne, w pełni wyposażone miejsce pracy,
• Przyjazną atmosferę i współpracę z zaangażowanym zespołem, - Liczba poszukiwanych osób 1